Міфи про автомобільні шини
Погодні умови змушують нас змінювати не тільки настрої, але й одяг. Коли під ногами рипить сніжок, краще за все, щоб він грав своїх мелодій під натиском міцної та теплої підошви. Змінюючи кросівки на чоботи, не забудьте перевзути й свою автівку.
«Мої шини готові для будь-яких випробувань!» - не один раз автомобілістам доводилось чути цей вислів від володарів всесезонних шин. Та чи знають такі Дон Кі’хоти про серйозні обмеження резини такого формату? Користуючись всесезонними шинами, водіям потрібно знати, що резина має власні властивості. Літня резина зимою стає жорсткою, зменшуючи загальний рівень управління автомобілем, зимова ж резина буде швидше зношуватись влітку, адже виконана вона з більш м’якого матеріалу. Найнижча допустима температура для всесезонної резини складає мінус 7 градусів по Цельсію, найвища – плюс 15. Використовуючи шини такого формату в вищих і нижчих температурах від вказаних загрожує втратити не тільки контроль автомобілем, але й кошти для поїздки на відпочинок.
«Асфальт знищує шипи» - міф, який відблискує правдою лише на мить. Справа тут у якості продукції – якщо ви придбаєте дешеві шини з шипами, вам варто докупити до них спеціальний сувій, до якого зможете складати «палих воїнів». Високоякісні шини володіють сильним кріпленням шипів, які співпрацюють з малюнком протектора – під час поїздки по асфальту верхня частина шипа ховається під вагою автомобіля.
«Старі моделі завжди надійніші» - наступний міф від автомобілістів, які надають перевагу перевірці часом. Звісно, в їхніх словах є доля правди, проте не варто побоюватись нових відкриттів. Інженери відомих компаній не сидять на місці – вони прямують до нового рівня якості, щоразу покращуючи власний продукт.
«Повний привід не потребує зимових шин» - маячня з наміром обманути закони фізики. Головним аспектом в етапі відповіді на це запитання будуть гальма. Хороші покришки допоможуть вам зменшити відстань гальмівного шляху, зберігаючи чудовий рівень управління. Гальма ігнорують будь-який тип трансмісії автомобіля.
«Чим ширші зимові шини, тим кращі». Такий міф має декілька сторін. Однією з них є призначення широкої резини для літньої їзди. Щоб шина краще «чіплялась» за дорожнє покриття зимою, вона повинна бути більш вузькою. У випадку їзди по сніговій цілині, перевагу варто надати широким шинам. Різниця тут лише в актуальності – варіант під номером один використовується значно частіше, ніж варіант під номером два.
«Літня резина буде актуальним варіантом взимку тільки для професіоналів» - міф такого формату віддає долею самозакоханості. Справа полягає в тому, що літня резина відрізняється від зимової не тільки розміром, але й малюнком протектора: у літніх шинах завдання малюнка протектора – відводити вологу з плями контакту, запобігаючи акваплануванню (мінімальний рівень керування автомобілем). Та й висота протектора літніх шин нижча, ніж у зимових – чим нижча висота, тим менше шини «чіпляються» за дорожнє покриття.